Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Frakt & Betaling

1. Betaling
2. Frakt & Levering
3. Angrerett & Retur
4. Reklamasjon
5. Kundeservice


1. Betaling

Hos oss kan du enten betale med bankkort eller velge forskuddsbetaling via nettbank.

For din sikkerhet kreves det 3D secure / BankID for betaling med bankkort. Har du problemer med dette eller har problemer med Java etc. Ta gjerne kontakt eller velg betalingsalternativ 2 som er overføring via nettbank.
Velger du overføring via nettbank vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på mail med kontonummer og beløp. Merk betalingen med ordrenummeret ditt. Varen sendes så snart din betaling er registrert. Betales ikke beløpet innen 7 dager anser vi din ordre for kansellert.

2. Frakt & Levering

Bestillingen sendes så snart vi kan og senest innen 5 virkedager. Alle bestillinger sendes som pakke med Bring/Posten. Du har mulighet til å velge en annen leveringsadresse enn din egen og du kan selv velge om du vil hente pakken på postkontoret eller få den levert på døren.

Frakt i Norge kr 199,-
Hente i vår butikk, Verdal 0,- 

3. Angrerett & Retur

Du har alltid 14 dagers åpent kjøp når du handler på nettet. 14 dager regnes fra da varen er mottatt.

Ved retur skal generelt produktet være i samme tilstand som du fikk dem i. Produktet skal være ubrukt og orginalemballasje og merkelapper skal henge på.


Ønsker du å bytte varen i en annen spanderer vi returfrakten. Ønsker du å heve kjøpet betales returporto av kunden selv. Pakker som ikke blir hentet debiteres 199,-

Send oss gjerne en mail i forkant av din retur eller legg ved angrerettskjemaet du får tilsendt på mail.

Returadresse:
Cartofflene AS
Jernbanegata 25
7650 VERDAL 

Cartofflene.no har ikke ansvar for varer som blir borte under returfrakten. 


4. Reklamasjon

Dessverre skjer det at det kan være feil og mangler ved et produkt. Dersom du ønsker å reklamere på et produkt må det skje innen rimelig tid. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger du måtte ha i forbindelse med reklamasjonen etter at reklamasjonsretten er berettiget.
Kontakt oss alltid før du sender en reklamasjon i retur.

Gjelder reklamasjonen transportskade skal det gies beskjed til oss samme dag som varen er signert mottatt for at reklamasjonsretten skal gjelde. Sjekk derfor alltid produktet ved mottakelse. 


5. Kundeservice

Cartofflene as
Jernbanegata 25
7650 VERDAL

Tlf: 48 07 24 47